Annons

Softonic-recension

Kidung Lovsång Gereja KIBAID KPGK: En komplett digital version av den indonesiska evangeliska Density-kyrkans lovsång

Kidung Pujian Gereja KIBAID KPGK är en Android-applikation utvecklad av Nimrod Studio som ger en komplett digital version av den indonesiska evangeliska densitetskyrkans lovsång på torajaspråket. KIBAID är en grupp protestantiska kyrkor i Indonesien och klassificeras som en "fullvärdig medlem" i den indonesiska evangeliska samlingen. Denna applikation är kategoriserad under Utbildning & Referens och Magasin & Tidningar underkategori och är tillgänglig gratis.

Applikationen erbjuder en omfattande samling av hymner från den indonesiska evangeliska densitetskyrkan, som kan nås enkelt av alla med en Android-enhet. Applikationen har också en sökfunktion som låter användare hitta specifika hymner snabbt. Användargränssnittet är enkelt och lätt att navigera, vilket gör det tillgängligt för användare i alla åldrar. Sammantaget är Kidung Pujian Gereja KIBAID KPGK en utmärkt applikation för de som vill komma åt den indonesiska evangeliska densitetskyrkans lovsång på torajaspråket.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Kidung Pujian Gereja KIBAID KPGK

Har du provat Kidung Pujian Gereja KIBAID KPGK? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.